Body 950 je Izolační hmota na bázi k kaučuku, k ochraně proti hluku a korozi spodních, vnitřních a vnějších částí karoserie. Aplikuje se na nazákladované é povrchy, rychle schne a po zaschnutí je přelakovaatelná jakýmkoliv lakovacím systémem. Ihned po nástřiku lze také aplikovat metodu „mokré na mokré“ barvami DELUUX, nebo po zaschnutí 2k akrylátovými barvami nebo i metalízami i. Vytváří charakteristickou strukturu-krupici. 1-littrové balení je připraveno k použití stříkací pistolí, kterou našroubujjeme na plechovku.
Pro ochranu vnějších i vnitřních částí automobilu, prahy, lemy blatníků, spoilery, nárazní íky, zavazadlové prostory a jiné. Vnější části se doporučují přelako kovat (přímý styk se slunečními paprsky zkracuje živ votnost materiálu). Dále lze použít k vyrovnání nerovností v motoro vém prostoru, interiéru a v zavazadlovém prostoru u -zejména po provedených
karosářských opravách.
PŘÍPRAVA POVRCHU – APLIKACE
Z ošetřovaných ploch odstranit asfaltov vé skvrny. Ošetřované plochy očistit a odmastit. Ommýt tlakovou vodou, osušit.
Korodovaná místa odrezit, natřít základ dovou barvou (doporučuje se BODY ANTICORROSIVVE PRIMER 969 nebo 992).
Plechovku BODY 950 řádně promíchat pr protřepáním, našroubovat na stříkací pistoli na spodky ky. BODY 950, bílý odstín lze tónovat přidáním syntetického email lu (např. BODY DELUX).
Stříkat vždy (!) ve dvou vrst stvách s prodlevou 5-10 minut mezi jednotlivými nástřiky. Za mokra možno přelakovat syntetickými emaily.
Po zaschhnutí lze přelakovat všemi
lakovacími systémy. Pro zvýšení přilnavo osti vrchního emailu je vhodné použít BODY 340 PLA ASTO FIX.
INFORMACE O VÝROBKU
Druh :
Izolační antikor rozní hmotaZpůsob aplikace : Stříkací pistolí na spodky (tryska 6-8 mm, tlak 5-6 bar)
Ředění :
Výrobek je připr praven k použití – neředí se
Vydatnost :
Přibližně 2m2/4 450 µm
Doba schnutí :
2h/23oC, 30min n/60oC. Doba schnutí závisí na klimatických podmínká kách (vlhkost, teplota)
Odstíny :
Černá, bílá a šeddá
Skladovatelnost :
Skladujte mezi 5 oC až 40 oC
PLASTOFIX 340 musí být použit před každým vrchním nátěrem.