Aktuálně 12 129 produktů, z toho 5 622 skladem.
Současně s Vámi zde právě nakupuje 0 zákazníků.

Platba a doprava

Možnosti a ceny plateb ČR, SK.

Způsob platby

Cena s DPH

 Hotově při osobním odběru na pobočkách v Praze

zdarma

 Bankovní převod – platba předem:  
 Komerční Banka, Česká Spořitelna, Raiffeisen Bank,  
 Slovenská Sporiteľňa                                                    

zdarma

 Platební kartou při osobním odběru na pobočkách v Praze

2 %

 Platební kartou online

zdarma

 PayU - rychlý online převod přes internetové bankovnictví

zdarma

 Dobírka ČR a SK
 do 10 000 Kč
 od 10 001 Kč do 50 000 Kč
 od 50 001 Kč do 100 000Kč


     35 Kč
     55 Kč
   255 Kč



Možnosti a ceny dopravy ČR a SK.

 

Způsob dopravy a převzetí zboží v ČR

Ceny s DPH

 Osobním odběr v prodejnách v Praze

zdarma

 Osobní odběr v pobočkách Zásilkovny ČR* 

45 Kč

 Expresní doručení po Praze

od 180 Kč

 Večerní doručení po Praze

od 87 Kč

 Česká pošta balík do ruky**  

89 Kč

 Česká pošta balík na poštu**  

85 Kč

 Doručení přepravcem v ČR Raben Logistics

od 103 Kč

 Doručení přepravcem Top Trans

od 131 Kč


 

Způsob dopravy a převzetí zboží na Slovensku

Ceny s DPH

 Osobní odběr v pobočkách Zásilkovny SK*

89 Kč

 Doručení přepravcem

641 Kč

* (vhodné pro zásilky do 6 kg)
*  Pobočky Zásilkovny nemají vlastní sklad. Zboží je na ně doručeno až na základě Vaší objednávky.
** (vhodné pro zásilky do 10 kg)

Veškeré přepravy zboží se realizují v pracovní dny.
Nákupní košík Vám dle obsahu a celkové váhy zboží, nabídne vždy vhodnou možnost doručení Vaší objednávky.

Důležité!
Při převzetí zásilky je nutné řádně zkontrolovat její obsah, protože poškození způsobené přepravou nemusí být zřejmé, ani pokud obalový materiál zásilky nejeví známky poškození.

Pokud by v zásilce bylo některé zboží nějak poškozeno, kontaktujte nás vždy před jejím převzetím či nepřevzetím na naší zákaznické lince 840 800 804, nebo mob. č.: 777 100 004, kde se dle rozsahu poškození domluvíme na nejoptimálnějším postupu.

Pokud je v zásilce některé zboží poškozeno, musí být vždy v případě převzetí takové zásilky sepsán záznam do reklamačního protokolu dopravce. Bez tohoto protokolu není možné později po převzetí zásilky zboží reklamovat a reklamaci uznat.

Zásilku je nutné vyzvednout nebo převzít v termínu dle podmínek jednotlivých dopravců, obvykle do tří pracovních dnů od předání zásilky přepravci. Zásilku, kterou se dopravci nepovede doručit Vám ani na třetí pokus, dopravce automaticky odesílá zpět prodávajícímu a kupujícímu budou účtovány náklady spojené s cenou dopravy v obou směrech, tj. cena zvolené dopravy násobeno dvěma, plus manipulační poplatek ve výši 10% z ceny objednaného zboží, nejméně však 150,-Kč a to i v případě, že cena za odeslání zásilky nebyla účtována.

Měna:
CZK
Eur

Odhlášení z odběru novinek



Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající od 1.3.2017 povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
 

Copyright © 2009 - 2017, 1.Nejlevnější Barvy.CZ s.r.o. | Tvorba webových stránek – AiVision, s.r.o. | Eshop řešení AiShop